torsdag 29. desember 2011

"Eg ber for Norge"

Nå - i denne dagene - da så mange mennesker i Norge  har fortapt så mye under stormen DAGMAR og må rydde opp nå, har jeg en melodi i hodet (fra Solveig Leithaug), som det finnes HER. Eg ber for Norge - der kan du klikke på "play" og lytte til. Jeg ønsker alle som er rammet av den store katastrofen, mye kraft og friskhet, så at de kan gjenopprette hus og vei. Det går en særlig ønske til Stryn, en by som vi føler som vårt andre hjemsted (vårt første er her i Tyskland) og hvor vi kjenner noe veldig snille mennesker!

EG BER FOR NORGE!

 ... Eg ber for Norge
Kjære Jesus, la det skina over Norge
La lys frå himmelen koma ned
Eg ber for Norge ...

Katastrofen skjedde om julenatten fra 25. til 26. desember 2011!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar