søndag 18. desember 2011

Grå er ingen farge ...

... tilbakeholden og på en eller annen måte elegant. Så har jeg strikket flere plagg i grå. Først var det en lue med spiralmønster og snart etterpå en annen, som dere kan se her:


Mønsteret var veldig enkelt og jeg har etterpå strikket omkring 10 luer på den måte, noe som gave.


I høst fortsatte jeg grå-serien med en fantastisk shawl som var publisert her på FADENSTILLE. Anett har skrivet mønsteret selv og det var mange som har strikket med.

Her er min shawl - sammen med strikket og feltet vesken:


Nå manglet det noe varmt for hendene og jeg strikket denne pulsvarmere i grå med keltisk mønster fra her:


Nå var serien komplett, som dere kan se nå. Alt passer bra sammen og harmonerer med mørkegrå kåpe i ull.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar