lørdag 17. desember 2011

Hei til alle som kommer til besøk!

ULL-Rike - hva tenker en norsk kvinne, når hun leser det?
Mitt riktig navn er Ulrike, jeg er tysk, men jeg elsker Norge og alt som er norsk. Derfor skriver jeg min tredje blog på norsk, så at jeg kan få kontakt med norske kvinner som elsker å strikke som jeg.
ULL ... er det ikke morsomt, at jeg har ull i mitt navn? Og dertil er jeg rik med ull. Derfor ULL-Rike ...
Dessuten skriver jeg på norsk (ikke uten feil, selvfølgelig ... jeg har lært norsk bare på ferietid i Norge) så at jeg skal kanskje bli bedre i det. 
Det som man vil være flink til må man øve, ikke sant?

Altså ... hva vil du som leser finne her?

Det skal komme mange innlegg med strikkeprodukter men også inntrykk fra norsk natur og landskap - alt som angår Norge.

Nå blir det bare å si:

Hjertelig velkommen til min norsk strikkeblog!

1 kommentar:

  1. Til lykke med din nye blogg på norsk. Det er jo helt utrolig at du kun har lært norsk i dine ferier. Du er riktig flink! Jeg gleder meg til å se hva du har på pinnene i tiden som kommer :-)

    SvarSlett