mandag 19. desember 2011

Mine fjollete minutter






... uten kommentar ...


1 kommentar:

  1. Kjære ULP,

    da jeg har lit fritid i ettermittagen i dag, skal jeg prøve å skrive noe på Norsk....det er så langt siden og jeg aldri lærte til å skrive et bruke gramtikken riktig, men jeg er sikker, at du skal forstå hvad jeg mener...

    Jeg synes at det er en kjempefint idee med nye bloggen din....så kan du far mye nye læsere og samtidig bruke Norsk mellem reisen din til Norge. Det er selføgelig at jeg skal følge......

    I morgen skal jeg til foreldre nin, min søster og hennes familie skal komme på besøk med lille datteren. Og etter Jul skal jeg straks tilbake til jobben.

    Har en glædelig Jul med familien og venner, hærlige ferier og et godt nytt år.

    > uten ordbok <

    Hilsen
    USP

    P.S. nydelige nisser, jeg har bare en julemus og to halmbukker...

    SvarSlett